ЧКЕПК :: 25 жовтня – День маркетолога в Україні
Ви лише подумали – а вони уже зробили так, щоб ви щось купили. 25 жовтня свій професійний день відзначають маркетологи.
Цей день обраний не випадково. У 1975 році саме 25 жовтня було створене Управління з маркетингу та реклами при Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР. Тоді працівники цієї сфери були малозатребувані, оскільки професія вважалася майже екзотичною. А сьогодні маркетологи обов’язково входять до штату будь-якої компанії, що намагається досягнути успіху на ринку. За даними різноманітних рейтингів (зокрема, журналів «Форбс», «Фокус» та цілої низки інтернет-порталів) маркетологи входять до першої п’ятірки найбільш перспективних професій майбутнього десятиліття..
Всупереч міфу про виключно творчий характер діяльності маркетолога, представники цієї професії мають бути амбідекстрами – «універсальними солдатами» з однаково добре розвиненими півкулями мозку, які можуть і творити, придумуючи нестандартні рішення повсякденних завдань, і аналізувати, прораховуючи плюси і мінуси просування товарів.
З 26 по 30 жовтня студенти спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність» - учасники креативного гуртка «Маркетолог» (керівник – Мартинюк Н.А., староста – студентка 331 групи Перепада Ірина) разом із студентами-маркетологами Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відзначали свято під гаслом «Є така професія – Батьківщину дивувати».
Програма була насиченою та цікавою: майстер класи, розширене засідання гуртка за участю директора Західної маркетингової компанії Кирилюк М.В., конкурс реклами Коледжу, конкурс презентацій з маркетингової тематики. Члени гуртка також взяли участь у проведенні маркетингового дослідження «Таємний покупець», відвідуючи потужні торговельні мережі міста.
26 жовтня викладачі циклової комісії туристичних та технологічних дисциплін провели майстер клас «Корпоративний фуршет», на який також запросили студентів-маркетологів Чернівецького національного університету. Над створенням фуршетного столу працювали справжні професіонали – викладачі Коледжу Бадюк Н.О., Зігрюк О.О., Петращук Т.М. Вони розповіли учасникам майстер класу про основні правила сервірування, навчили створювати справжні кулінарні дива, а студентка першого курсу спеціальності Виробництво харчової продукції Демчук Тетяна продемонструвала мистецтво карвінгу.
{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-1:145:100{/gallery}
У відкритому засіданні гуртка «Маркетолог» взяли участь студенти спеціальностей «Товарознавство та комерційна діяльність», «Ресторанне обслуговування» та «Туристичне обслуговування». Юля Якубішин (451 група) вразила присутніх підбіркою слайдів з теми «Соціальна реклама», Іванка Кашталян (341 група) розповіла про «Кулінарний конструктор», Таня Новак (331 група) - про свою участь у проведенні дослідження «Таємний покупець», а староста гуртка Іра Перепада (331 група) доповідала про особливості споживацької поведінки.
З особливим інтересом студенти слухали гостю засідання – директора ЗМК Марину Василівну Кирилюк, оскільки вона у своєму виступі доводила затребуваність професії на ринку праці України.
{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-2:145:100{/gallery}
30 жовтня відбувся майстер клас «Скетч Майстеринг», який провела для студентів Коледжу Ксенія Мартинюк – студентка торговельно-економічного інституту (спеціальність «Маркетинг»). Вона розповіла про техніку здійснення розкадровки рекламного ролику. Під її керівництвом студенти Коледжу спробували намалювати власні ескізи за запропонованими сценаріями.
{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-3:145:100{/gallery}
Цікаві роботи були представлені на конкурси презентацій з маркетингової тематики та реклами Коледжу. Переможницями конкурсу реклами Коледжу були визнані Перепада Ірина (331 група) та Карча Валерія (451 група).
Організатори заходів прийняли рішення щорічно відзначати День маркетолога, а ще є задум проводити різноманітні івенти під егідою гуртка «Маркетолог» протягом усього навчального року з метою долучення до них якомога більшої кількості студентів Коледжу.