Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: /home/collegec/public_html/images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-1

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: /home/collegec/public_html/images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-2

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: /home/collegec/public_html/images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-3

Повідомлення

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-1

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-2

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/sitecontent/gallery/2015-10-30-scetch-mastering-3

ЧКЕПК :: 25 жовтня – День маркетолога в Україні

Ви лише подумали – а вони уже зробили так, щоб ви щось купили. 25 жовтня свій професійний день відзначають маркетологи.

Цей день обраний не випадково. У 1975 році саме 25 жовтня було створене Управління з маркетингу та реклами при Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР. Тоді працівники цієї сфери були малозатребувані, оскільки професія вважалася майже екзотичною. А сьогодні маркетологи обов’язково входять до штату будь-якої компанії, що намагається досягнути успіху на ринку. За даними різноманітних рейтингів (зокрема, журналів «Форбс», «Фокус» та цілої низки інтернет-порталів) маркетологи входять до першої п’ятірки найбільш перспективних професій майбутнього десятиліття..

Всупереч міфу про виключно творчий характер діяльності маркетолога, представники цієї професії мають бути амбідекстрами – «універсальними солдатами» з однаково добре розвиненими півкулями мозку, які можуть і творити, придумуючи нестандартні рішення повсякденних завдань, і аналізувати, прораховуючи плюси і мінуси просування товарів.

З 26 по 30 жовтня студенти спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність» - учасники креативного гуртка «Маркетолог» (керівник – Мартинюк Н.А., староста – студентка 331 групи Перепада Ірина) разом із студентами-маркетологами Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відзначали свято під гаслом «Є така професія – Батьківщину дивувати».

Програма була насиченою та цікавою: майстер класи, розширене засідання гуртка за участю директора Західної маркетингової компанії Кирилюк М.В., конкурс реклами Коледжу, конкурс презентацій з маркетингової тематики. Члени гуртка також взяли участь у проведенні маркетингового дослідження «Таємний покупець», відвідуючи потужні торговельні мережі міста.

26 жовтня викладачі циклової комісії туристичних та технологічних дисциплін провели майстер клас «Корпоративний фуршет», на який також запросили студентів-маркетологів Чернівецького національного університету. Над створенням фуршетного столу працювали справжні професіонали – викладачі Коледжу Бадюк Н.О., Зігрюк О.О., Петращук Т.М. Вони розповіли учасникам майстер класу про основні правила сервірування, навчили створювати справжні кулінарні дива, а студентка першого курсу спеціальності Виробництво харчової продукції Демчук Тетяна продемонструвала мистецтво карвінгу.

{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-1:145:100{/gallery}

У відкритому засіданні гуртка «Маркетолог» взяли участь студенти спеціальностей «Товарознавство та комерційна діяльність», «Ресторанне обслуговування» та «Туристичне обслуговування». Юля Якубішин (451 група) вразила присутніх підбіркою слайдів з теми «Соціальна реклама», Іванка Кашталян (341 група) розповіла про «Кулінарний конструктор», Таня Новак (331 група) - про свою участь у проведенні дослідження «Таємний покупець», а староста гуртка Іра Перепада (331 група) доповідала про особливості споживацької поведінки.

З особливим інтересом студенти слухали гостю засідання – директора ЗМК Марину Василівну Кирилюк, оскільки вона у своєму виступі доводила затребуваність професії на ринку праці України.

{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-2:145:100{/gallery}

30 жовтня відбувся майстер клас «Скетч Майстеринг», який провела для студентів Коледжу Ксенія Мартинюк – студентка торговельно-економічного інституту (спеціальність «Маркетинг»). Вона розповіла про техніку здійснення розкадровки рекламного ролику. Під її керівництвом студенти Коледжу спробували намалювати власні ескізи за запропонованими сценаріями.

{gallery}2015-10-30-scetch-mastering-3:145:100{/gallery}

Цікаві роботи були представлені на конкурси презентацій з маркетингової тематики та реклами Коледжу. Переможницями конкурсу реклами Коледжу були визнані Перепада Ірина (331 група) та Карча Валерія (451 група).

Організатори заходів прийняли рішення щорічно відзначати День маркетолога, а ще є задум проводити різноманітні івенти під егідою гуртка «Маркетолог» протягом усього навчального року з метою долучення до них якомога більшої кількості студентів Коледжу.