ЧКЕПК :: Науково-практична конференція

21 листопада 2017 року у коледжі відбулася студентська науково-практична конференція «Дослідження споживчих властивостей та показників якості товарів, що впливають на поведінку споживачів під час прийняття рішення про купівлю», в ході якої студенти – майбутні товарознавці та організатори туристичного обслуговування обговорювали широко коло питань щодо двох аспектів маркетингової та товарознавчої наук (керівники доповідей – Мартинюк Н.А., Ткачук Е.Ю.).

Успіх діяльності фірми, яка працює на споживчому ринку, залежить від того, наскільки вдало та надійно вона знайде своє коло покупців, свій сегмент ринку. Компанія, яка дійсно розуміє реакцію споживачів на вимоги до якості товарів та їх споживні властивості, ціни, реклами, отримує значні переваги перед конкурентами.

Так, студентка 331 групи Попович Таїсія провела аналіз факторів, що впливають на купівельну поведінку споживачів, студентки 451 групи Левицька Діана, Петращук Каріна, Яків'юк Оксана розповіли про сучасні види інноваційного маркетингу: аромомаркетинг, нейромаркетинг, визначали місце кольору та музики в системі сучасних засобів комунікації.

Студенти 331 групи Лалак Станіслав та Кніжницька Анастасія провели дослідження якості питного молока та макаронних виробів, в ході якого здійснили аналіз зразків товарів за органолептичними показниками щодо відповідності нормативним документам.

Дячук Валерія (231 група) досліджувала тему брендингу – інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі компанії «Кока-Кола».

Учасники конференції виступили з цікавими й актуальними доповідями та отримали позитивні відгуки від студентів та викладачів коледжу.