ЧКЕПК :: Гурток «Маркетолог»

6 лютого 2018 року учасникам студентського гуртка «Маркетолог» довелося пригадати шкільні уроки образотворчого мистецтва, оскільки вони вже традиційно втілювали на папері сценарії рекламних роликів різноманітної тематики.

Рекламні ролики – це, зазвичай, маленькі фільми. Перш ніж створити рекламний ролик, студентам було необхідно ретельно продумати ідею, яка слугуватиме основою сценарію, втілити її у життя за допомогою намальованих власноруч картинок і, головне, захистити свою роботу перед аудиторією.

«Рекламний ролик, який являє собою своєрідний симбіоз мистецтва і комерції, у якому доцільно співвідноситься естетика і прагматика, може не тільки ефективно працювати, але й приносити задоволення від його перегляду».

Рекламні ролики зайняли впевнену позицію в формуванні сприятливого іміджу та презентації продукту будь-якої організації, яка налаштована підвищити довіру споживачів. Позитивна увага, лояльність з боку клієнтів та підвищення прибутку — мета виробництва рекламних роликів. За допомогою таких роликів можна поінформувати цільову аудиторію про новий продукт, розширення мережі кафе, магазинів чи щодо запланованих заходів, тому їхній художній й інформативний рівень має бути бездоганним.

Всі присутні з ентузіазмом взялися до справи і через короткий час видали чудові результати. Переможців не визначали, оскільки переможених не було!