Запитуйте - відповідаємо!
На нашу електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. надходять листи від майбутніх студентів із запитаннями. Тут ми будемо публікувати відповіді на них, з надією, що Ви швидше зможете знайти потрібну Вам інформацію для вступу.
Перш за все, перегляньте перелік спеціальностей, термінів навчання, конкурсних предметів
Коли розпочнеться прийом заяв та документів для вступу в коледж?
Прийом заяв та документів розпочнеться 30 червня 2022р.
Чи можна подати заяви та документи онлайн?
Так, заяви вступники можуть подавати онлайн через власні електронні кабінети. Скановані копії документів можна надсилати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Оригінали документів можна буде подати у зручний для Вас час у Приймальну комісію.
Коли розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників на основі повної загальної середньої освіти (11 клас) за денною формою здобуття освіти?
Завантаження необхідних документів розпочнеться 01 липня 2022 року.
Чи необхідно реєструвати електронні кабінети вступникам на основі базової середньої освіти (9 клас)?
Так, для вступників на основі базової середньої освіти (9 клас) реєстрація електронних кабінетів та завантаження необхідних документів розпочнеться 23 червня 2022 року.
Які особливості має вступна кампанія 2022 до закладів фахової передвищої освіти?
Вступ до закладів фахової передвищої освіти цього року максимально спрощено. Для вступників, які претендують на навчання тільки за контрактом, достатньо подати необхідні документи, мотиваційний лист та зареєструвати електронний кабінет.
Що таке мотиваційний лист?
Мотиваційний лист – це викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітньо-професійну програму (спеціальність) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в листі інформацію.
Які основі вимоги до оформлення мотиваційного листа?
Мотиваційний лист повинен бути написано власноруч, грамотно з дотриманням чіткої структури викладення інформації: розмір – 1-2 аркуші; формат сторінки – А 4; у разі необхідності вступником може бути додано копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в листі інформацію (сертифікатів ЗНО або НМТ, грамот, дипломів участі в олімпіадах, конференціях, тренінгах, спортивних змаганнях тощо).
Де слід писати мотиваційний лист: вдома чи у коледжі?
Мотиваційний лист краще написати вдома, заздалегідь, не в останню хвилину, а раніше, щоб був час обміркувати кожне написане слово і своє рішення щодо вступу.
Мотиваційний лист вступник додає до заяви у власному електронному кабінеті, додатки до мотиваційного листа (копії (фотокопії) сертифікатів ЗНО або НМТ, підготовчих курсів, грамот, дипломів участі в олімпіадах, конференціях, тренінгах, спортивних змаганнях тощо) приймаються Приймальною комісією Коледжу на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Як проводиться конкурсний відбір на навчання до Коледжу у 2022 році?
Конкурсний відбір на навчання здійснюється за результатами подачі та розгляду мотиваційних листів, які використовуються для складання рейтингового списку вступників.
Чи є потреба подавати сертифікати ЗНО або НМТ при їх наявності, якщо вступ відбуватиметься тільки за результатами подачі та розгляду мотиваційного листа?
Так, копії (фотокопії) сертифікатів ЗНО або НМТ, грамот, дипломів участі в олімпіадах, конференціях, тренінгах, спортивних змаганнях тощо додаються до мотиваційного листа, як підтвердження викладеної в листі інформації про досягнення вступника.
Які переваги мають вступники, які успішно закінчили Підготовчі курси коледжу?
Випускники Підготовчих курсів мають перевагу при формуванні рейтингових списків вступників за певною спеціальністю.
Інформацію про закінчення Підготовчих курсів вступники зазначають у Мотиваційному листі.
Коли будуть проводитись вступні іспити?
За правилами прийому на навчання до Коледжу у 2022 році вступні іспити не передбачені. Вступ здійснюється за результатами подачі та розгляду мотиваційного листа.
Які документи необхідні для вступу?
Заява (бланк заяви заповнюється у коледжі); свідоцтво з додатком (оригінал та копії); 4 фотокартки 3х4; копії паспорта, ідентифікаційного коду та витягу про реєстрацію місця проживання вступника; копію паспорта одного з батьків (для неповнолітніх); папка на зав’язках, 4 конверти з марками.
Які є пільги при підготовці кадрів за кошти юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців?
- Чи утримується податок на доходи фізичних осіб?
Ст. 165 ПКУ (п. 165.1.21) передбачає, що сума, сплачена юридичною або фізичною особою-підприємцем за навчання кадрів на користь Коледжу в межах трикратного розміру
мінімальної зарплати, не включається до складу оподатковуваних доходів таких фізичних осіб.
- Чи нараховується Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ)?
Відповідно до ст. 2.9 Переліку № 1170 (Постанова КМУ від 22.12.2010 року) ЄСВ не нараховується на витрати на підготовку та перепідготовку кадрів, стипендії студентів тощо.
Згідно з п. 3.24 Інструкції № 5 зі статистики заробітної плати (від 13.01.2004 р.) витрати на підготовку та перепідготовку кадрів, стипендії тощо не належать до фонду оплати праці.
- Чи сплачується ПДВ?
Відповідно до ст. 197.1.2 ПКУ звільняються від ПДВ операції з постачання послуг із здобуття вищої освіти.
- Чи включається вартість навчання кадрів у витрати підприємства?
Згідно з П(С)БО № 16 «Витрати» витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов’язань… за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені.
ПКУ не передбачає коригування фінансового результату на суму вартості навчання працівників.
Які є пільги при підготовці кадрів за кошти фізичних осіб?
Відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України (ПКУ) платник податку (фізична особа) має право на податкову знижку за наслідками податкового року.
До податкової знижки (ст. 166.3.3 ПКУ) включаються витрати на навчання у Коледжі або самого платника податків, або його дітей (членів сім’ї).
Розмір податкової знижки відповідає розміру податку на доходи фізичних осіб (18 %) від суми сплати за навчання за рік.
Що робити вступнику, який планує вступ на навчання у коледж, але за своїми релігійними переконаннями відмовився від отримання паспорта у вигляді картки. Чи можливий вступ у заклад?
Так, можливий. Особи, які відмовилися отримувати паспорт у вигляді картки, подають особисто:
- заяву на ім'я директора коледжу про дозвіл на подання свідоцтва про народження;
- свідоцтво про народження;
- лист територіального підрозділу ДМС з інформацією про належність особи до громадянства України.