ЧКФКЕП :: ЗАКОХАНІ В КАРПАТИ!!!

Успішно завершивши навчальний рік, студенти 131 групи відділення економіки та комп’ютерних технологій  на чолі з куратором Вікторією Коваленко В.П. у період з  21 по 23 червня 2024р.   відвідали Буковинські Карпати, а саме с. Мигове і вирішили поділитися своїми враженнями:

Барбір Максим, студент  131 групи

Варто зазначити, що наша група дуже здружилася з перших днів навчання. Ми всі різні, але всі дуже енергійні, веселі, легкі на підйом. Тому наприкінці навчально року вирішити відзначити завершення І курсу цікавим заходом, який би дозволив нам накопичити позитивні емоції та приємні спільні спогади. Повернулися ми відпочившими, з масою захоплюючих вражень та сотнями унікальних фотографій.

Демян Христина, староста 131 групи

Краще гір можуть бути тільки гори!

Що можу сказати - гори зачаровують відразу.

Ми усією групою, разом з любимим куратором,  прибули у село Мигове, щоб відпочити та насолодитись затишною гостинністю та природою гуцульського краю.

Приємним  сюрпризом першого дня для всіх стало приготування справжнього шашлику та ароматної картоплі  на вогні на вечерю.

Увечері, після вечері, були посиденьки біля вогнища – тиша, гори, вогонь, задушевні розмови… Заворожує…

День другий приніс масу сюрпризів – повільний та поступовий підйом на гору Стіжок, і ось ми на вершині, звук трембіти нашого інструктора, спроби повторити,  радість, фото  та… крутий скелястий спуск… Спуск був гідним випробуванням для нас. Потім привал, відпочинок. Ось ми і прийшли…Наш дерев’яний котедж, смачна та гаряча їжа та басейн під відкритим небом, в якому ми плавали досхочу.

А ввечері спільні ігри, розваги та саме цінне – наше спілкування!!! Ми всі відчували себе єдиною командою!

Ткачик Тетяна, студентка  131 групи

Ми всі молоді, цікаві, самобутні студенти 131 групи! Цікава 3-денна подорож в Мигове! Нам дуже пощастило з погодою. Все, що планували, здійснилось!  Ми відпочивали, милувались чудовими пейзажами, плавали в басейні! Похід в гори, де  малина, ожина, чорниця, білі гриби! А коли ми вийшли на гору Стіжок, то побачили неймовірний краєвид!!! Бегегомет та Мигове з висоти виднілись лиш маленькими цятками,  ми і дика природа, майже не заплямована наявністю людей, це просто супер… Мені сподобалась ця чудова цікава поїздка, весела компанія одногрупників, природа, смачні страви! Дякую куратору Коваленко Вікторії Павлівні за організацію відпочинку, приємно проведений час, чудові емоції!

Первунін Олександр, студент  131 групи

Поїздка в Мигове на 3 дні була дуже цікавою, ми отримали море позитивних емоцій! Селище розташоване біля підніжжя мальовничих вершин Буковинських Карпат. Мальовнича природа гір, неповторний буковинський колорит, комфортабельний котедж, басейна, смачна українська, гуцульська кухня та безліч видів розваг створили найкращі умови для відпочинку. Наш відпочинок  в Мигове  залишив по собі лише позитивні враження та теплі спогади! Я впевнений, що за ці дні ми здружилися ще більше і сподіваюся, що такі поїздки стануть нашою спільною  доброю традицією! Відтепер ми закохані у КАРПАТИ!!!

ДЯКУЄМО РІДНОМУ КОЛЕДЖУ ЗА НАШ  ЧУДОВИЙ І КУРС!!!