ЧКФКЕП :: ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ РОЗШИРЮЮТЬСЯ

На основі стандарту спеціальності «Право» в Чернівецькому кооперативному фаховому коледжі економіки і права з нового навчального року буде здійснюватися підготовка за освітньо-професійною програмою «Правове адміністрування та судове діловодство».

Дана освітньо-професійна програма є актуальною, практично орієнтованою та відповідає сучасним вимогам ринку праці. Вона забезпечує високий рівень підготовки фахівців у сфері юридичного діловодства, сприяє розвитку правової культури та ефективному функціонуванню правової системи. Програма дозволяє студентам поєднувати знання в юриспруденції з організаційними, управлінськими та комунікаційними навичками, що є необхідним для успішної роботи в офісному середовищі, володіти спеціалізованими офісними прикладними програмами та підходами роботи з клієнтами та матиме попит на ринку праці у воєнний час та післявоєнний період відбудови країни.

Основна увага при підготовці здобувачів буде зосереджена на формуванні теоретичних знань, практичних умінь і навичок, необхідних для роботи в правових, адміністративних, судових або інших установах, а основною метою є - забезпечити здобувачів базовими знаннями у сфері юриспруденції.

 

Переваги навчання: 

  • сучасна програма з правничим та офісно-адміністративним спрямуванням;
  • практичні знання, необхідні для роботи у державних і приватних структурах; 
  • висока затребуваність спеціалістів на ринку праці; 
  • можливість подальшого вступу на юридичні спеціальності у ЗВО.

 

Фаховий молодший бакалавр ОПП «Правове адміністрування та судове діловодство» під час навчання в Коледжі набуватиме таких вмінь:

  1. Застосовувати закони, нормативно-правові акти, судову практику та галузеві регламенти (постійне оновлення знань щодо змін у законодавстві), юридично правильно кваліфікувати дії, факти та обставини; приймати правові рішення і здійснювати інші юридичні дії в точній відповідності до законів.
  2. Навички складання правових документів (договорів, позовних заяв, процесуальних актів, консультативні висновки, листи, пояснення тощо), надавати кваліфіковані юридичні висновки і консультації.
  3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у правничій діяльності. Робота з правовими – інформаційними платформами та автоматизованими системами.
  4. Аналітичні навички – вміння аналізувати складні юридичні ситуації, розбиратися в документах і знаходити ефективні рішення, оцінюючи ризики та можливі наслідки.
  5. Дотримання високих етичних норм і стандартів професії: чесність, конфіденційність, відсутність конфлікту інтересів, професіоналізм.

Основні дисципліни, які складають фахову підготовку:

  • Історія та культура України
  • Основи філософських знань
  • Українська мова (за професійним спрямуванням)
  • Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
  • Економічна теорія
  • Інформатика і комп`ютерна техніка
  • Екологія, безпека життєдіяльності та охорона праці
  • Основи кооперації
  • Фізичне виховання
  • Теорія держави і права
  • Юридична деонтологія
  • Конституційне право України
  • Адміністративне право
  • Цивільне право та цивільний процес
  • Трудове право
  • Кримінальне право та кримінальний процес
  • Інформаційне право
  • Інформаційні технології в правовій діяльності
  • Організація судових та правоохоронних органів
  • Судочинство
  • Референтська та офісна діяльність
  • Основи комунікації
  • Діловодство
  • Архівознавство
  • Юридична служба організацій
  • Основи психології та етика бізнесу
  • Кібербезпека
  • Право соціального забезпечення
  • Логіка
  • Комп`ютерні правові системи
  • Інформаційно-аналітичне забезпечення правової діяльності
  • Кооперативне право
  • Історія держави і права України
  • Соціологія

Працевлаштування випускників на посади відбувається відповідно до Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010). Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр:

  1. Архіваріус;
  2. Державний податковий інспектор;
  3. Діловод;
  4. Інспектор з виплати пенсій;
  5. Інспектор з кадрів;
  6. Інспектор з контролю за виконанням доручень;
  7. Інспектор з ліцензування; 
  8. Інспектор з призначення пенсій;
  9. Інспектор з соціальної допомоги;
  10. Інспектор митної служби;
  11. Інспектори правоохоронних органів, кримінально – виконавчої воєнізованої,    охорони, приватні детективи, фахівці з дізнання;
  12. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету;
  13. Кодифікатор;
  14. Організатор діловодства( державні установи);
  15. Організатор діловодства( економічні установи);
  16. Організатор діловодства( система судочинства);
  17. Організатор з персоналу;
  18. Паспортист;
  19. Помічник адвоката;
  20. Помічник керівника установи виконання покарань;
  21. Помічник нотаріуса;
  22. Помічник юриста;
  23. Референт;
  24. Секретар адміністративних органів;
  25. Секретар виконкому;
  26. Секретар колегії судової;
  27. Секретар комітету (організації, підприємства, установи);
  28. Секретар правління;
  29. Секретар суду;
  30. Секретар центрального органу виконавчої влади;
  31. Серетар судового засідання;
  32. Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби;
  33. Судовий виконавець, розпорядник;
  34. Технічні секретарі  в галузі управління;
  35. Фахівець з організації майнової та особистої безпеки;
  36. Фахівці кримінально-виконавчої служби тощо.

 Зроби перший крок до юридичної кар’єри разом з нами!