ЧКФКЕП :: World Tourism Day

До Всесвітнього дня туризму - 27 вересня у коледжі викладачами іноземних мов було проведено заходи під назвою “Tourism – the World of Opportunities”. Під час зустрічей студенти спеціальності Туризм презентували дослідницькі проєкти - здійснили подорож привабливими з точки зору туризму країнами, такими як Італія, Іспанія, Великобританія, Німеччина, Франція, Угорщина та Україна.

Майбутні фахівці туристичної індустрії представили розмаїте багатство архітектурних пам’яток, готельно-ресторанних комплексів, специфіку національної кухні та культуру цих країн.

Учасники свята ознайомились із сучасними трендами у сфері туристичного бізнесу, створенням нових напрямків та видів туризму, які досі не були відомі.

Студентами 351 групи було представлено проєкти нових напрямків туризму, одним із яких є Джайлоо туризм (Jailoo Tourism), заснований на вивченні автентичної культури та життя місцевого населення важкодоступних та віддалених районів (джунглі, гори, степи, ліси тощо). Джайлоо туризм також набуває цікавості сьогодні і в українських Карпатах.

Ностальгічний туризм (Nostalgic Tourism) - ще одна модернова тенденція. Його ще називають етнічним або рекреаційним туризмом. Мета його - знайти родичів, вивчити модель генеалогічного дерева, відвідати пам’ятні місця, пов’язані з подіями минулого. Ностальгічний туризм допомагає людям відновити безліч історичних фактів, що мали місце у далекому минулому.

Ще один напрямок туризму – танатотуризм (Tanatotourism) - це форма туризму, яка передбачає подорожі до місць, пов’язаних зі смертю та трагедією: замки та поля битв (замок Дракули у Румунії); місця природних і техногенних катастроф або масового геноциду (Хіросіма в Японії) тощо. У цьому контексті, на Україні, найчастіше туристи відвідують такі напрямки, як місця, пов’язані з Голодомором та Голокостом, популярними стали також тури до Чорнобиля.

І наостанок, студенти проявили неймовірну зацікавленість до вивчення туристичних маршрутів німецькомовними країнами, оскільки академічний курс другої іноземної мови є обов’язковим для майбутніх фахівців туристичного менеджменту та готельного бізнесу. У сучасних умовах глобалізації і виходу України в єдиний освітній, культурний та інформаційний простір володіння німецькою мовою набуває особливої ваги. Німецька є однією з мов міжнародного професійного спілкування: ділової кореспонденції, наукових та практичних конференцій, наукових публікацій, зокрема таких, що стосуються організації туристичного бізнесу. Німецькомовні країни – ФРН, Австрія, Швейцарія, Люксембург, Ліхтенштейн – є вельми привабливими для туристів з України. За допомогою німецької мови можна отримати доступ до багатьох ресурсів світової інформаційної комп’ютерної мережі Інтернет. Тому володіння німецькою мовою є невід’ємною частиною професійної підготовки менеджерів туризму. Всі учасники заходу отримали велике задоволення від такої цікавої, насиченої і привабливої мандрівки, тож недарма вона має назву «Туризм – світ можливостей»!

У наш час туризм – один із найбільш прибуткових бізнес-проєктів та галузей у світі, тому привертає увагу багатьох мандрівників і фахівців з надання послуг.

Міжнародний день туризму відзначають в більшості країн світу вже понад 30 років, а в Україні проходять святкові заходи і фестивалі, присвячені туризму і туристичному бізнесу понад 20 років.

Це свято для кожного, хто хоч раз відчув себе мандрівником, вибравшись із щоденної метушні на берег річки, в ліс або в інші місця, якими так багата наша земля. І, звичайно ж, це свято тих, хто безпосередньо працює у сфері туристичного бізнесу: співробітників туристичних компаній, музейних працівників, керівників і персоналу готельних комплексів – усіх, хто професійно забезпечує повноцінний відпочинок.

Бажаємо всім чудових цікавих подорожей!