ЧКЕПК :: Відзначаємо День маркетолога!

Феміда25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога. Важко уявити нині прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективно функціонуючого відділу маркетингу, без праці маркетолога. Маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки та соціальних комунікацій.

Це свято асоціюється насамперед з мужністю та стійкістю людського характеру, силою духу та відданістю Батьківщині.

Маркетологи — це стратеги й тактики продажів. Це ті люди, які вивчають смаки та переваги споживачів й просувають товари на ринку. Саме від їхнього професіоналізму залежить успіх будь-якого бізнесу.

Маркетолог – це в першу чергу всебічно розвинена людина. Він повинен уміти практично все. Хорошому маркетологу притаманні:
• аналітичний склад розуму і любов до роботи з цифрами. Адже ті, кому робота не подобається, зазвичай надовго не затримуються на цій посаді;
• уважність. Одна неточність може некоректно відобразити дані, через що неправильно побудується концепція фірми;
• комунікабельність. Важливі не тільки цифри зі складів, а й від дистриб’юторів, і з торгових точок. Потрібно вміти домовитися так, щоб завжди знати про рівень продажів як свого товару, так і марок-конкурентів. Ця якість необхідна і при організації роботи інтерв’юерів;
• стресостійкість. Робота передбачає багато спілкування і багато відповідальності. Якщо Ви готові розплакатися при найменшій загрозі конфлікту, маркетологом Вам не бути;
• творчий потенціал і вміння генерувати ідеї. Це одна з найбільш важливих якостей. Маркетолог, ґрунтуючись на тенденціях ринку, повинен надати рекомендації щодо подальшого просування товару.

Якщо Ви – відповідальний, Ви – творча людина, якій не страшні стреси, та й з цифрами на «ти», то маркетолог – це не професія, а покликання для Вас!