ЧКФКЕП :: Чорна п’ятниця очима студентів

У поточному році навчальна практика на діючих роздрібних торговельних підприємствах для студентів 3 курсу спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» співпала з неймовірним тижнем «Black Friday», що проводився у торговельній мережі з 22 по 29 листопада. Студенти-практиканти мали змогу залучитися до цієї акції в супермаркеті електроніки «Фокстрот», магазині «Єва» та супермаркеті «Нива».

Як пройшла Black Friday – 2021 у Чернівцях, в чому особливість вітчизняних розпродажів, – розповідає студентка 331 групи Мартинюк Олександра.

Традиційно, Чорна п’ятниця – це не один день, а цілий тиждень, що характеризується грандіозними знижками на всі групи товарів, акційними пропозиціями від популярних брендів, кешбеком від партнерів та розіграшами подарункових сертифікатів в магазинах та на торговельних інтернет-площадках. Ще одна особливість Black Friday – наявність в Інтернеті спеціальних сайтів, сторінок у соціальних мережах і додатків, які надають користувачам актуальні пропозиції різних офлайн- і онлайн-продавців, а також ведуть статистику найцікавіших акцій.

За нашими спостереженнями, найбільший попит у Чорну п’ятницю мала цифрова та також побутова техніка, одяг і взуття, дитячі товари, косметика, аксесуари, спортивний одяг та інвентар, різні товари для дому. Крім зменшення цін, продавці пропонували безкоштовну доставку, промокоди на наступні придбання товарів, додаткові подарунки, пропозиції 1 + 1, гарантійне обслуговування тощо.

До прикладу, у «Фокстроті» нас вразило те, що знижки на окремі товари досягали до -70%, а на популярні товари «Samsung» до - 25%. Весь магазин було заповнено нагадуваннями у вигляді рекламних постерів із символом торговельної мережі «Фокстрот» – лисичкою, яка дуже хотіла, щоб придбали товар за дешевшою ціною. У ці дні пожвавлення торгівлі та збільшення кількості покупців, було цікаво знаходитися у торговельній залі, проходити між стелажами і роздивлятися різницю між старою та акційною ціною, надавати консультації покупцям. Привітний персонал торговельних підприємств з радістю допомагав нам дізнаватися більше інформації про товари та послуги, секрети та особливості проведення чорноп’ятничної акції.

В мережі магазинів «Єва» ми ретельно підбирали товари та готували цікаві подарунки для нових і постійних клієнтів. У топі найпопулярніших товарів – декоративна косметика від NYX Professional Makeup, Bourjois, Max Factor, Maybelline New York, L’Oreal Paris та інших легендарних брендів. Найпривабливіші знижки на Чорну п’ятницю поширювались на засоби для обличчя, очей і брів, губ та нігтів. Можна було вигідно придбати тональний крем, помаду, лак або компактну пудру своєї мрії в цей день.

І, звичайно, долучились до акції і магазини продовольчих товарів. Покупців супермаркету «Нива» чекали цікаві пропозиції на окремі товари, особливо, на продукцію власного виробництва – хлібобулочні та м'ясні вироби.

Насичений та цікавий акційний тиждень «Black Friday – 2021» збагатив нас професійними знаннями та залишив у пам’яті найяскравіші спогади про навчальну практику в діючих роздрібних підприємствах міста Чернівці.